• 29.06.23, 09:33

Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbränd on YouTube

Kantar Emori värske uuringu kohaselt on juba neljandat aastat järjest Eesti elanike jaoks kõige meeldivamaks brändiks YouTube.
Eestlaste lemmik bränd juba neljandat aastat järjest on YouTube
  • Eestlaste lemmik bränd juba neljandat aastat järjest on YouTube Foto: NordWood Themes / Unsplash
Juba 14. korda läbi viidud uuring järjestas ritta Eesti inimeste lemmikbrändid. Teise koha pälvis Kalev napi eduga Swedbanki ees. Esikolmikule järgneb Google ning viiendat kohta on tõusnud jagama Apple ja Lidl. Esmakordselt jõudsid sel aastal meeldivaimate brändide esikümnesse Apple ja Spotify.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele