• 02.08.23, 12:30

Millest kõneleb sinu toote pakend?

Kuigi tänapäeval oleks parim võimalik lahendus sootuks pakendita kaup, pole see alati võimalik. Sellisel juhul tuleks olukorrast maksimum võtta ning panna pakend oma toodet ja tarbijat teenima. Unustada ei tohiks oma disainitud pakendit ka tööstusdisainilahenduse või kaubamärgina kaitsmast. TLÜ Balti meedia, filmi ja kunstide instituudi lektor Tiina Hiob räägib lähemalt.
Tallinna Ülikooli Balti meedia, filmi ja kunstide instituudi reklaamiteooria ja -psühholoogia lektor,  reklaami ja suhtekorralduse õppekava juht Tiina Hiob.
  • Tallinna Ülikooli Balti meedia, filmi ja kunstide instituudi reklaamiteooria ja -psühholoogia lektor, reklaami ja suhtekorralduse õppekava juht Tiina Hiob.
Peale funktsionaalse rolli on pakendil ka kommunikatiivne roll: pakend saab inimesele anda palju infot ja mõjutada oluliselt tarbija ostukäitumist. Pakendidisain lähtub tootest, selle positsioonist, lubadusest ja tähendusest ning pakend peab seega olema osa kauba terviklikust kommunikatsioonist. Pakendi abil saab valada idee, tunde, tähenduse, kujutluse selgelt tajutavasse või kogetavasse vormi nii, et see kehastab kauba sisulist ja ideoloogilist kontseptsiooni.

Seotud lood

Uudised
  • 22.05.23, 11:27
Tiina Hiob: pakend peab olema tootega üks tervik
Reklaamipsühholoog ning Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi lektor Tiina Hiob ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil, et pakendi kujundus saab alguse brändist või tootest.
Uudised
  • 18.05.23, 16:53
Urmas Villmann: pakend on parim reklaamikanal
Pakendid ei kao kuhugi ning suurem osa Eesti tootjatest jätab kasutamata võimalused pakendeid kui reklaamikanalit kasutada, ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil agentuuri Kontuur Leo Burnett juhatuse liige ja loovjuht Urmas Villmann.
Arvamused
  • 28.04.23, 11:29
Disainmõtlemise entusiast: disain ei tähenda ammu enam vaid esteetilist pakendit
Pessimistlik mõtteviis tuleks vahetada optimistlikuma vastu: kui on vaja kärpida, siis teha seda positiivsel, edasiviival moel, kirjutab turunduse ja kommunikatsiooni ekspert, teenusdisaini ja juhtimise magistrant Heili Klandorf-Järvsoo.
Uudised
  • 25.07.22, 14:22
Rohetiiger ja keskkonnaministeerium koostasid jätkusuutlike pakendite disainijuhendi
Rohetiigri ja keskkonnaministeeriumi koostöös valmis tootjatele pakendite disainijuhend, mis aitab pakendiettevõtjatel juba disainimisel jäätmete teket ennetada ning keskkonnamõjusid vähendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele