• 18.05.23, 16:53

Urmas Villmann: pakend on parim reklaamikanal

Pakendid ei kao kuhugi ning suurem osa Eesti tootjatest jätab kasutamata võimalused pakendeid kui reklaamikanalit kasutada, ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil agentuuri Kontuur Leo Burnett juhatuse liige ja loovjuht Urmas Villmann.
Urmas Villmann tõi välja, et enamik Eesti tootjaid jätab pakendi kui reklaami võimalused kasutamata.
  • Urmas Villmann tõi välja, et enamik Eesti tootjaid jätab pakendi kui reklaami võimalused kasutamata.
"Kui mina olin väikene poiss, siis elasin Ida-Virumaal Aseri nimelises külas. Seal polnud ostukeskusi, ega värvilisi pakendeid täis poode. Tol ajal oli kaupluse nimi "Leib-sai". Läksid poodi, oma poekott oli kaasas," rääkis Villmann. "Võtsid ühe paberi. Sellega said kastist katsuda, milline leib või sai olid kõige pehmem. Siis läksid järgmisesse poodi, millel oli peal kirjas "Piim", kus olid pudelites piim. Sealt ostsid piima."

Seotud lood

Uudised
  • 20.12.22, 16:38
Urmas Villmann: loodan, et oleme Rakvere reklaamidega muutnud Eesti reklaamiturgu
HKScani Baltikumi turundus- ja tootearendusdirektor Janne Laik-Lõhmus ning agentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann räägivad intervjuus pikaajalisest koostööst, kriiside mõjust ning Rakvere uuest sloganist ja jõulukampaaniast.
Uudised
  • 25.10.21, 00:00
Arvamus: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann räägib, millised reklaamikanalid töötavad kõige paremini, rõhutades muu hulgas, et näeb raadiol taas helget tulevikku.
Uudised
  • 08.03.22, 14:56
Urmas Villmann: kui teed skandaali, siis tee seda teadlikult
Agentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann ja La Muu asutaja Rasmus Rask rääkisid Äripäeva raadiosaates „Eetris on turundusuudised“ šokireklaamidest, fopaade ennetamisest ja vaimukatest sõnumitest.
Saated
  • 01.03.22, 14:00
KUULA: Kust jookseb hea maitse piir?
"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu erinevatest provotseerivatest ja kõmu tekitanud kampaaniatest. Selleks oleme külla kutsunud reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuhi Urmas Villmanni ja La Muu asutaja Rasmus Raski, kes analüüsivad saates erinevaid kampaaniaid, mis ühiskonda on raputanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele