• 15.08.23, 14:56

Rohepööret ei saa panna tarbija õlgadele

Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muuta oma tegevust jätkusuutlikumaks ning suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida.
Vasakult Tallinna Lennumaaja turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holst, JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu ja Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste.
  • Vasakult Tallinna Lennumaaja turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holst, JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu ja Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste. Foto: Äripäev
See on kommunikatsioonijuhtidele suureks väljakutseks, sest mitmed jätkusuutlikud sammud ei ole lõpptarbijale koheselt tajutavad (peale toote lõpphinna).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:16
Kas ka sina teed meiliturunduses neid levinud vigu?
Meiliturundus on üks tõhusamaid, kuid ühtlasi üks keerulisemaid viise oma klientide kaasamiseks ja müügi suurendamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele