• 29.08.23, 13:14

UURING: milliseid raadiojaamu esimesel poolaastal enim kuulati?

Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil jaanuar kuni juuni 2023 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 3 tundi ja 56 minutit päevas.
UURING: milliseid raadiojaamu esimesel poolaastal enim kuulati?
  • Foto: Unsplash
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine: 2 tundi ja 6 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 4 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 3 minutit päevas. Erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile jaotub ära 35 minutit. Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 6 minuti võrra.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele