• 13.09.23, 15:40

Teadlikkus digireklaamide keskkonnajalajäljest on tõusuteel, kuid sageli raskesti mõistetav

Reklaamitehnoloogia ettevõtte Nexd turunduse projektijuhi Karoliina Ranne sõnul kulutab ühe reklaami laadimine tuhat korda umbes sama palju energiat, kui ühe korra pesu pesemine ja näiteks USAs tarbivad digireklaamid aastas sama palju elektrit kui Šveitsi riik tervikuna.
"Digireklaami keskkonnamõju saab mõõta nii, kui vaadata, kui palju kaalub üks reklaam, mitu korda seda näidatakse ja kuidas saadakse näitamiseks vajalik energia," sõnas Karoliina Ranne.
  • "Digireklaami keskkonnamõju saab mõõta nii, kui vaadata, kui palju kaalub üks reklaam, mitu korda seda näidatakse ja kuidas saadakse näitamiseks vajalik energia," sõnas Karoliina Ranne.
Digiturundus, keskkond ja jätkusuutlikkus – kuidas need omavahel seotud on? Ja kui palju seda teadvustatakse ning ettevõtted sellega teadlikult tegelevad?

Seotud lood

Uudised
  • 01.09.23, 12:59
Eesti reklaamitehnoloogia ettevõte Nexd pälvis Adexchanger Awards'il nominatsiooni
Programmaatilise reklaami tarkvara ettevõte Nexd on nomineeritud "The Best Early Stage Technology Company" tiitlile Adexchanger Awards'il. See tunnustus rõhutab Nexd'i pühendumust innovatsioonile programmaatilises reklaamis.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele