Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 1. novembril Tallinnas Fotografiskas. Soodushinnaga pileteid saab konverentsile soetada veel vaid 28. septembrini (k.a). Üle poole saalist on juba välja müüdud.
- Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2022 Foto: Raul Mee
Seekordse konverentsi fookuses on strateegilise kommunikatsiooni väljakutsed. Esinejatena astuvad teiste seas üles kommunikatsioonispetsialist Raul Rebane, LHV Groupi juht Madis Toomsalu, Narva endine linnapea Katri Raik ja Postimehe vanemtoimetaja Priit Pullerits.
Miks osaleda?
Konverentsil analüüsime viimase aja olulisemaid sündmusi strateegilise kommunikatsiooni võtmes ja arutleme, mida oleks saanud kohe alguses paremini teha.
Lisaks Äripäeva PR TOPi võitjate autasustamisele, anname esimest korda üle ka Aasta Kommunikatsioonijuhi auhinna.
Konverents on ka suurepärane võimalus suhelda kolleegide, konkurentide ja klientidega.
Konverentsile on oodatud osalema PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka ettevõtete juhid.
Tutvu
konverentsi info, esinejate ja programmiga ning
registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna SIIN.
Konverentsi soodushind
279 eurot (km-ga 334,80) kehtib kuni
28. septembrini (k.a). Konverentsi tavahind on 429 eurot (km-ga 514,80).
Seotud lood
Kui Krimm kukub, siis ukrainlased loodavad, et kukub ka Putini režiim, sõnas strateegilise kommunikatsiooni ekspert ja riigikogu liige Peeter Tali Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 1. novembril Tallinnas Fotografiskas. Seekordse konverentsi fookuses on strateegilise kommunikatsiooni väljakutsed. Esinejatena astuvad teiste seas üles kommunikatsioonispetsialist Raul Rebane, LHV Groupi juht Madis Toomsalu, Narva linnapea Katri Raik ja Postimehe vanemtoimetaja Priit Pullerits.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.