• 16.10.23, 15:50

Liina Pulges: meie põhieesmärk on see, et igal Eesti elanikul oleks muuseumikaart

Muuseumikaardi turundusjuhi Liina Pulgese sõnul on muuseumikaart üle ootuste hästi käima läinud, vaatamata sellele, et suuremahulisi tasulisi turunduskampaaniaid neil teha pole võimalik. Selleks et muuseumivaldkonda paremini turundada, lõi Pulges muuseumiturundajate võrgustiku.
Liina Pulges: "Kuna oleme muuseumikaardi tiimis kahekesi, oleme aru saanud, et iga näitust me eraldi ei suuda ega peagi reklaamima, vaid hoiame muuseumimaailma laiemalt pildil."
  • Liina Pulges: "Kuna oleme muuseumikaardi tiimis kahekesi, oleme aru saanud, et iga näitust me eraldi ei suuda ega peagi reklaamima, vaid hoiame muuseumimaailma laiemalt pildil."
Räägi palun paari sõnaga ka veidi oma taustast. Kuidas turunduse juurde sattusid?

Seotud lood

Uudised
  • 08.09.22, 09:41
Muuseumikaardi turundusjuhina alustab tööd Liina Pulges
Järgmise aasta kevadel turule tuleva Eesti muuseumide ühise aastapileti ehk muuseumikaardi turundust hakkab juhtima Liina Pulges.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele