In Nomine kommunikatsioonibürooga liitus konsultant Mariann Saar, kes on lõpetanud Tallinna Ülikooli suhtekorralduse eriala ning õppinud ka Sussexi Ülikooli Brightoni Kaasaegse Muusika Instituudis.

- Mariann Saar
- Foto: Erik Riikoja
Mariann Saar on töötanud Vaba Lava müügi- ja turundusspetsialistina ja nii on tema kogemustepagasis eelkõige kultuurialane turundus ja reklaam. “Iga uus päev In Nomine tiimiliikmena toob uusi väljakutseid ning ma tahan kommunikatsioonibüroo tegemistesse palju panustada. Ja nagu alati, ka palju juurde õppida. Naasen rõõmuga tagasi kommunikatsiooni juurde, kuid kultuuri naudin endiselt täiel rinnal," sõnas Saar ja toonitas, et väärtustab ka sooja ja professionaalset tööalast õhkkonda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaarel Oraste on järjepanu teist aastat praktikal kommunikatsioonibüroos In Nomine. Kommunikatsioonitöö raskeim osa on tema hinnangul orgaaniliselt oma sõnumite meediasse saamine ja pildis püsimine.
Kommunikatsioonibüroo In Nomine osanike hulka astus agentuuri loovjuht Erik Riikoja.
In Nomine kommunikatsioonibürooga taasliitus Siim Palu, kes jätkab tööd PR-konsultandina. Vahepealsel ajal omandas Siim teadmisi influencer- ning startup maailmast, mida plaanib nüüd rakendada klientide kommunikatsioonivajaduste täitmiseks.
Kommunikatsiooniettevõtte In Nomine sotsiaalmeedia konsultandina asus tööle Marje Paddar, olles varasemalt töötanud digi- ja sotsiaalmeedia, online-müügi ja mõjuisikute turunduse valdkonnas mitmetes ettevõtetes.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.