In Nomine kommunikatsioonibüroo tiim sai täiendust
In Nomine kommunikatsioonibürooga liitus konsultant Mariann Saar, kes on lõpetanud Tallinna Ülikooli suhtekorralduse eriala ning õppinud ka Sussexi Ülikooli Brightoni Kaasaegse Muusika Instituudis.
Mariann Saar on töötanud Vaba Lava müügi- ja turundusspetsialistina ja nii on tema kogemustepagasis eelkõige kultuurialane turundus ja reklaam. “Iga uus päev In Nomine tiimiliikmena toob uusi väljakutseid ning ma tahan kommunikatsioonibüroo tegemistesse palju panustada. Ja nagu alati, ka palju juurde õppida. Naasen rõõmuga tagasi kommunikatsiooni juurde, kuid kultuuri naudin endiselt täiel rinnal," sõnas Saar ja toonitas, et väärtustab ka sooja ja professionaalset tööalast õhkkonda.
Kaarel Oraste on järjepanu teist aastat praktikal kommunikatsioonibüroos In Nomine. Kommunikatsioonitöö raskeim osa on tema hinnangul orgaaniliselt oma sõnumite meediasse saamine ja pildis püsimine.
In Nomine kommunikatsioonibürooga taasliitus Siim Palu, kes jätkab tööd PR-konsultandina. Vahepealsel ajal omandas Siim teadmisi influencer- ning startup maailmast, mida plaanib nüüd rakendada klientide kommunikatsioonivajaduste täitmiseks.
Kommunikatsiooniettevõtte In Nomine sotsiaalmeedia konsultandina asus tööle Marje Paddar, olles varasemalt töötanud digi- ja sotsiaalmeedia, online-müügi ja mõjuisikute turunduse valdkonnas mitmetes ettevõtetes.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.