Kommunikatsiooniettevõtte In Nomine sotsiaalmeedia konsultandina asus tööle Marje Paddar, olles varasemalt töötanud digi- ja sotsiaalmeedia, online-müügi ja mõjuisikute turunduse valdkonnas mitmetes ettevõtetes.
- In Nomine sotsiaalmeedia konsultant Marje Paddar Foto: Erik Riikoja
„Mida rohkem hakkasin aru saama kommunikatsiooni olemusest, seda rohkem tundsin, et see mind kõnetab,“ sõnas In Nomine konsultant Marje Paddar. „Samuti paelub mind kommunikatsiooni ja suhtekorralduse juures selle universaalsus – see on midagi, mida saab kõikjal ja ükskõik mis valdkonna puhul rakendada.“
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.