UURING: Eestis kasutatakse AI-tehnoloogiaid kõige enam müügi- ja turundusvaldkonnas
AI-tehnoloogiad on täna kasutusel enam kui kolmandikus (38%) organisatsioonides ja 31% ettevõtetest plaanib tehisintellekti kasutamist 2024. aastal suurendada, näitavad cvkeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri värske tööandjate küsitluse tulemused.
Uuringust selgub, et enim kasutatakse AI-tehnoloogiaid Eestis müügi- ja turundusvaldkonnas (44%), administratiivtöös ja asjaajamiste korraldamisel (38%) ning personalitöös, sh värbamisel (25%).
Kas tunned puudust turundusassistendist või otsid võimalust, kuidas tõsta tulemuslikkust ning vähendada tekstide koostamisele kuluvat aega? Siin on kolm praktilist ChatGPT nippi aja säästmiseks.
Millised kohustused lasuvad turundusjuhil tehisintellekti kasutuselevõtuga ja millised AI tööriistad aitavad turundajate tööle kaasa, räägib värskes "Eetris on turundusuudised" saates Dubais resideeruv tehisintellekti entusiast ja praktik Sandra Reivik.
ChatGPT on tänaseks muutunud lahenduseks, millest räägivad kõik ja mille võimekust ja mõistlikkust ümbritsev debatt ei näita vaibumise märke. Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes märgib, et kui suuremate ettevõtete turunduses on ja jääb selle roll assisteerivaks, siis väikefirmadele ja mees-ja-koer tüüpi ettevõtmistele võib see olla ärimuutva mõjuga.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.