Näitus purustatud Tallinnast reklaamtahvlitel. Reklaamiteooria lektor: see on päris huvitav areng
Tallinna linnaruumis avanes näitus "Hetk", kus kujutatakse reklaamtahvlitel purustatud hooneid. Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektori Tiina Hiobi sõnul on huvitav, et näituse eksponeerimiseks ja avalikkuse kõnetamiseks on kasutatud tavapäraselt reklaamile mõeldud meediapinda.
Näituse “Hetk” üks autoritest on Estookin, kes igapäevaselt töötab agentuuris Tabasco kunstilise juhina. Foto: Pressifoto
Näitus on üleval Õismäel, Mustamäel ja Lasnamäel, kus reklaamtahvlitel on eksponeeritud neli vaadet hävinenud linnaruumile, kirjutab ERRi veebiportaal. Näituse autorid on kunstnikud Estookin ja Rebeca Parbus.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.