Lõhnaasjatundjate Romain Laneyrie’ ja Roger Bensingeri sõnul on inimese haistmismälu kõige võimsam ja nii saab selle edukalt ettevõtte brändingu jaoks tööle panna, tõstes bränditeadlikkust 70 protsenti.
- Ettevõtte DSM-Firmenich äriarenduse vanemjuht Romain Laneyrie tänavusel Passwordil. Foto: Marko Mumm
Prolitec on ettevõte, mis on pühendunud õhukvaliteedi ja lõhnalahenduste täiustamisele, pakkudes teenust suurbrändidele, nagu Abercrombie & Fitch, Giorgio Armani ja Mercedes-Benz. DSM-Firmenich, tuntud oma innovatsiooni poolest tervise, toitumise ja bioteaduste vallas, loob aga lõhnad, tänu millele nende kahe ettevõtte sümbioosne koostöö toimib.
Seotud lood
Oatly on Rootsi üks tugevamaid brände. Oatly endiste turundajate sõnul ei peaks turunduse eesmärk olema oma tootest rääkimine, vaid diskussiooni algatamine.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.