LEGO endise tippjuhi Christian Majgaardi sõnul on väga oluline, et ettevõtte tippjuhtkonda oleksid kaasatud ka turundajad, tuues seejuures välja kuus omadust, mis aitavad vana ja tuntud brändi värskena hoida.
- LEGO endine tippjuht ning tänane konsultant ja investor Christian Majgaard tänavusel Passwordil. Foto: Raul Mee
Viimased kaks aastakümmet pidevas kasvus olnud LEGO on muu hulgas teinud koostööd Hollywoodiga, tuues turule brände, nagu LEGO Harry Potter ja LEGO Star Wars. “Hollywood ei taha tavaliselt litsentse riikide kaupa välja anda, vaid soovivad teha seda laiemalt ning seetõttu oli LEGO-l see võimalik,” selgitas Majgaard, tuues veel ettevõtte ajaloost välja tõiga, et LEGO on viinud klotsid ka robootikavaldkonda ja arendanud välja mängukonsoole.
Seotud lood
LEGO robotmehikest kujutavat kaubamärki on aastate jooksul korduvalt tühistada proovitud. Teised sarnaseid moodulmänguasju tootvad ettevõtted on tundnud, et tuntud klotsitootja märk on neil risti teepeal ees. Hiljuti otsustas kohus, et legomehikese kaubamärk jääb kõige kiuste kehtima.
Lego endise tippjuhi, konsultandi ja investori Christian Majgaardi sõnul on Lego klotsi taga palju enamat ning sellele tuginedes hakkasid arendama uusi tooteid ja teenuseid, ühendades Lego väärtused ja moodsad kultuurinähtused.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.