AS Hiieko tähistab tänavu oma 30. tegutsemisaastat brändivärskendusega. Brändi uue visuaalse identiteedi töötas välja reklaami- ja disainiagentuur Taifuun.
- Hiieko uuendas kaubamärki ja visuaalseti identiteeti.
”Hiieko on ehitusturul tuntud kui usaldusväärne eritööde teostaja - alustasime ventilatsioonist, täna suudab meie meeskond pakkuda tipptasemel automaatikalahendusi ja püüda päikesest energiat.”, räägib AS Hiieko juhatuse liige Hendrik Pass. ”Oleme kasvanud terviklikke tehnosüsteeme projekteerivaks, ehitavaks ja hooldavaks firmaks. Seetõttu uuendasime ka oma kaubamärki ning meist sai Hiieko Tech Systems”, põhjendab ta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.