Autor: Best Marketing • 12. juuni 2024

Meta Advisory võitis koos kliendiga rahvusvahelisel konkursil auhinna

PR- ja valitsussuhete agentuur Meta Advisory saavutas koos kliendi Dexcomiga mainekal rahvusvahelisel The Drum Awards konkursil mõjuisiku turunduse kategoorias kolmanda koha.
Meta Advisory võitis koos enda kliendi Dexcomiga rahvusvahelisel konkursil The Drum Awards pronksi.
Foto: Fernando Sippel

Maailma juhtiv glükoosimonitooringu seadmete tootja Dexcom osales rahvusvahelisel turundus- ja PR-auhindade konkursil #SeeDiabetes diabeedipäeva kampaaniaga, mille eesmärk oli juhtida tähelepanu haigusele, millega puutuvad kokku miljonid inimesed maailmas. Kampaania keskmes oli virtuaalnäitus, mis portreteeris kümneid diabeediga elavaid inimesi üle kogu maailma. Selle raames tutvustas oma diabeediugu näiteks laulja Nick Jonas ja näitleja Jeremy Irvine. Nende kuulsuste kõrval lõi kampaanias kaasa ka noor eestlanna Karmen Mikiver.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700