• 25.07.24, 13:21

Jalgpalli Euroopa meistrivõistlused 2024: kuidas suurendada reklaamide mõju vaatajaskonna andmete põhjal?

Kantar Media annab ülevaate, kuidas saab andmete põhjal lugeda välja jalgpallifännide profiile ning kuidas see aitab meedia- ja turundussektoritel parandada sihitud turundustegevusi.
Jalgpalli Euroopa meistrivõistlused 2024: kuidas suurendada reklaamide mõju vaatajaskonna andmete põhjal?
  • Foto: Unsplash
Deborah Kirner Kantar Mediast tutvustab TGI Global Quick View uuringu tulemusi, et näidata, kuidas inimkeskne mõõtmine ja vaatajaskonna profiilide loomine aitab parandada ning luua meediaplaane. Kuna nii Euroopa kui ka teiste maailma piirkondade elanike pilgud olid suunatud kuuks ajaks mitmetele jalgpalli võistlustele, siis valmistusid ka meedia- ja turundussektorite ettevõtted reklaamide loomiseks, et kasutada ära kõrget vaatajaskonna kaasatust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele