• 05.08.24, 10:34

Miks on Instagram nii tugev ja väärtuslik bränd?

Martin Guerrieria Kantarist mõtestab oma artiklis lahti Instagrami edu. Kantari BrandZ edetabelis näitas 2024. aastal kiiret kasvu, tugevat brändijõudu ja head tulevikupotentsiaali sotsiaalmeedia platvorm Instagram.
Miks on Instagram nii tugev ja väärtuslik bränd?
  • Foto: Unsplash
Kui Kevin Systrom ja Mike Krieger otsustasid keskenduda oma uues rakenduses fotode jagamisele, tabasid nad täpipealt inimeste soovi jagada kogemusi vahetult teistega. Nad pakkusid lihtsat viisi jagada koheselt mobiiliga tehtud pilte. See võimaldas tol ajal luua teistsugust sisu, mis ulatus ülihuvitavast labaseni.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.23, 10:15
Facebook ja Instagram pakuvad Euroopas reklaamivaba kasutamise võimalust: mida see turundajatele tähendab?
Meta teeb olulise sammu Euroopa turul. Alates novembrist saavad EL-i, EMP ja Šveitsi elanikud valida, kas nad soovivad kasutada Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt, makstes selle eest kuutasu, või jätkata tasuta kasutamist koos isikupärastatud reklaamidega.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele