• 31.10.23, 10:15

Facebook ja Instagram pakuvad Euroopas reklaamivaba kasutamise võimalust: mida see turundajatele tähendab?

Meta teeb olulise sammu Euroopa turul. Alates novembrist saavad EL-i, EMP ja Šveitsi elanikud valida, kas nad soovivad kasutada Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt, makstes selle eest kuutasu, või jätkata tasuta kasutamist koos isikupärastatud reklaamidega.
Facebook ja Instagram pakuvad Euroopas reklaamivaba kasutamise võimalust: mida see turundajatele tähendab?
  • Foto: Unsplash
Hind ja kohaldamisala
Kuutasu reklaamivabaks kasutamiseks jääb vahemikku 9,99–12,99 eurot, mis sõltub sellest, kas tasu makstakse veebis või mobiilirakenduses. Kuutasu katab kõik kasutaja seotud kontod kuni 1. märtsini 2024, seejärel lisandub lisakontodele eraldi tasu.
Miks on see oluline?
Muudatus tuleneb Euroopa õigusaktide kohandamisest ja GDPR-iga kooskõlastamisest. Meta usub endiselt reklaamide toel töötavasse interneti ökosüsteemi, kuid soovib pakkuda kasutajatele valikuvõimalust. Turundajate jaoks jääb võimalus jätkata isikupärastatud reklaamikampaaniate korraldamist neile, kes valivad tasuta versiooni.
Mida see turundajatele tähendab?
Valikuvõimalus suureneb, kuid mitte kõik ei loobu reklaamidest. Kuigi osa kasutajaid võib eelistada reklaamivaba versiooni, jääb suur osa tõenäoliselt reklaamidega versiooni juurde, eriti kui see on tasuta.
Isikupärastamine jääb alles. Reklaamijad saavad jätkuvalt kasutada isikupärastatud reklaame, mis põhinevad kasutajate eelistustel ja käitumisel, kui nad kasutavad tasuta versiooni.
Fookus kvaliteedile. Kuna osa kasutajatest võib valida reklaamivaba versiooni, muutub veel olulisemaks reklaamikampaaniate tõhusus ja kvaliteet.
Jälgige muudatusi ja kohandage strateegiaid. Uue mudeli mõju tuleks pidevalt analüüsida ja vajadusel kohandada turundusstrateegiaid.

Seotud lood

Uudised
  • 06.10.23, 12:34
Turundusstrateegid: reklaamivaba Facebook võib drastiliselt kukutada ettevõtete müüginumbreid
Facebooki ja Instagrami emaorganisatsioon Meta andis värskelt teada, et kaalub Euroopa Liidu andmekaitse nõuetest (GDPR) lähtuvalt oma platvormidel reklaamivaba tasulise versiooni lansseerimist. Turundajate hinnangul võib sellel olla Euroopas tegutsevate ettevõtete müügile märkimisväärne mõju.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele