• 26.09.24, 09:30

Aasta Digitegu 2024 võitja case study: kuidas 1100-eurose meediaeelarvega soovitud tulemuseni jõuda?

Rimi lansseeris uue omamärgi tootesarja ning koostöös agentuuriga VAAS oli eesmärgiks mõelda välja, kuidas panna inimesed uusi tooteid piisavalt pikalt jälgima ja märkama, et need tooted hiljem ka poeriiulilt üles leida õnnestuks. Niisiis loodi Adacti abil interaktiivne mälu(mis)mäng, mis aitas 1100-eurose meediaeelarvega saavutada väga kõrged tulemused. See tõi ka kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arendus/kampaanialeht kategoorias.
.
  • .
OLUKORD TURUL

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele