• 29.10.24, 08:05

Case study: Lahe-lahe-lahe suvekampaania

Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
Viking Line’i suvekampaania 2024
  • Viking Line’i suvekampaania 2024 Foto: La Ecwador

Viking Line: Suvel on laevad perede päralt

Seotud lood

Uudised
  • 15.10.24, 10:42
La Ecwadori meeskond sai uue liikme
Agentuuri meeskonnaga ühines digiturunduse tippkonsultant Jaan Kruusma.
Uudised
  • 24.01.24, 14:36
La Ecwadori tiim sai sotsiaalmeedia spetsialisti võrra rikkamaks
Loovagentuur La Ecwador tiimiga liitus tugeva analüütilise võimekusega sotsiaalmeedia spetsialist Mery-Ly Riis.
TOP
  • 06.11.23, 13:24
Reklaamiagentuuride TOPi eesotsa lendas tormilind
Lisatud reklaamiagentuuride TOPi tabel
Reklaamiagentuuride TOPi esikolmikus troonivad sel korral Tank, Refleks ja La Ecwador. Ettevõtete juhid avavad, kuidas neil eelmisel aastal läks, millised olid suurimad õnnestumised ja väljakutsed ning mida plaanivad tulevikuks.
Uudised
  • 09.01.09, 15:14
Risto Kulmats Viking Line'i kõikumatust reklaamist
Nädal tagasi liikluses olles hakkas mul järsku halb. Miks? Minu sõbra auto seisis koos teiste samasugustega reas ning ootas kannatamatult võimalust edasi liikuda. Sellises abituses on mõistagi kerge „kibedaks“ muutuda... Ehk oligi nii, et otsisin oma tülgastusele subjekti, igatahes jäin vaatama ühe välismaa laevafirma välireklaami.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele