Kogu minu senine töökogemus on olnud justkui ettevalmistus järgmiseks sammuks minu karjääris, märgib Coop Eesti praegune turundusdirektor Ranno Pajuri oma ametivahetuse kohta.
Seekordse "Eetris on turundusuudised" saate fookuses olid 2024. aasta turundusplaanid, mida tutvustasid Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuht Maarja Kaalep ning Coop Eesti turundusdirektor Ranno Pajuri.
Coop Eesti turundusdirektori Ranno Pajuri sõnul jääb turundus kui distsipliin ajas enamvähem samaks, ainult tehnoloogia areneb. Lisaks tõi ta muu hulgas välja kolm peamist tegurit, mis teevad pakkumised kliendi jaoks atraktiivseks.
Coop tegi enda teadmata Eesti otseturunduse ajalugu ning kasutas esmakordselt personaliseeritud videosõnumit, et tutvustada klientidele uut kliendiprogrammi muutust.
Alates septembrist asub Telia Eesti turundusosakonna juhina tööle Ranno Pajuri. Viimased 2 aastat juhtis Ranno Äripäevas erinevaid turundusprojekte ning pani aluse Äripäeva digitaalsete toodete müügiedule.
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.