• 04.07.24, 11:28

Ranno Pajuri: Sama raha eest poleks me nii efektiivset kampaaniat saanud

Coop tegi enda teadmata Eesti otseturunduse ajalugu ning kasutas esmakordselt personaliseeritud videosõnumit, et tutvustada klientidele uut kliendiprogrammi muutust.
Ranno Pajuri: Sama raha eest poleks me nii efektiivset kampaaniat saanud
  • Ranno Pajuri: Sama raha eest poleks me nii efektiivset kampaaniat saanud Foto: Kuvatõmmis
Umbes 1 aasta enne Coopi kliendiprogrammi muudatust, millega asendati senine kliendikaardi tüüpide põhine hinnasoodustuste süsteem personaalsete pakkumistega, hakkas Coopi turundustiim planeerima muudatuse kommunikeerimist klientidele. Seda, et soodushinnad on kliendiprogrammi kõige olulisem komponent, on mitmed kliendiuuringud korduvalt kinnitanud. Seega ka hinnasoodustuste kontseptsiooni muutmine mõjutab igat klienti, kes on Coopi kliendiprogrammiga liitunud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele