Coop tegi enda teadmata Eesti otseturunduse ajalugu ning kasutas esmakordselt personaliseeritud videosõnumit, et tutvustada klientidele uut kliendiprogrammi muutust.
Umbes 1 aasta enne Coopi kliendiprogrammi muudatust, millega asendati senine kliendikaardi tüüpide põhine hinnasoodustuste süsteem personaalsete pakkumistega, hakkas Coopi turundustiim planeerima muudatuse kommunikeerimist klientidele. Seda, et soodushinnad on kliendiprogrammi kõige olulisem komponent, on mitmed kliendiuuringud korduvalt kinnitanud. Seega ka hinnasoodustuste kontseptsiooni muutmine mõjutab igat klienti, kes on Coopi kliendiprogrammiga liitunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.