Meediateenuste sektoris oli keskmine brutokuupalk samal ajal 2462 eurot ning reklaaminduse ja turu-uuringute sektoris 2236 eurot. Eelmise aasta sama ajaga võrreldes on brutotöötasu tõusnud vastavalt 3,5% ja 6,5%, kuid näiteks 2024. aasta II kvartaliga võrreldes on see langenud vastavalt 7,8% ja 1,1%.
Statistikaameti 2024. aasta teise kvartali palgaandmetest joonistub välja, et teises kvartalis kasvasid kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,4%. Kõige väiksem palgakasv oli aga müügi- ja turundusjuhtidel, kelle palk kasvas vaid 3,6%.
Statistikaameti 2024. aasta 1. kvartali palgaandmetest joonistub välja, et turundusspetsialistide palgad olid langenud ning meeste ja naiste palgavahe oli selles ametikategoorias kõige suurem. Samas turundusvaldkonna tippspetsialistide ja juhtide palgad olid tõusnud ja sealne sooline palgavahe oli väiksem.
Turundajate palgaootus on töökohta vahetades 5 protsenti vähem kui eelmisel aastal samal ajal, näitavad CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemused. Konkurents turundussektoris on aastaga kerkinud ja igale teisele turundajale on uut tööd pakutud.
Statistikaameti 2023. aasta 4. kvartali palgaandmetest joonistub välja, et Eesti keskmine brutokuupalk on peale 3. kvartali langust taas tõusnud, sooline palgalõhe on aga pisut langenud. Suurim palgalõhe on turundusspetsialistide seas, kus mehed teenivad naistest keskmiselt üle 500 euro rohkem.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.