• 21.02.24, 10:12

Turundajate palgaootus on aastaga vähenenud. Konkurents on teinud aga tubli hüppe

Turundajate palgaootus on töökohta vahetades 5 protsenti vähem kui eelmisel aastal samal ajal, näitavad CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemused. Konkurents turundussektoris on aastaga kerkinud ja igale teisele turundajale on uut tööd pakutud.
49 protsenti turundajatest on saanud kutseid uuele töökohale kandideerimiseks, selgus uuringu tulemustest.
  • 49 protsenti turundajatest on saanud kutseid uuele töökohale kandideerimiseks, selgus uuringu tulemustest. Foto: Unsplash
Turundajate palgaootus on töökohta vahetades 2523 eurot kätte, mida on 5 protsenti vähem kui eelmisel aastal samal ajal, ületades reaalselt teenitavat palka 717 euroga ehk palgasurve on 28 protsenti. Võrreldes eelmise aastaga on turundajate oodatav palk langenud 5 protsenti ja palgasurve vähenenud kolm protsendipunkti.

Seotud lood

Uudised
  • 29.11.23, 14:57
Turundajate palgad on teinud kvartaliga languse. Sooline palgalõhe on taas pisut tõusnud
Statistikaameti 2023. aasta 3. kvartali palgaandmetest joonistub välja, et Eesti keskmine brutokuupalk on kvartaliga langenud ja seda näitavad ka turundajate palgad, mis varem on olnud tõusuteel. Sooline palgalõhe on taas pisut tõusnud, eriti turundusspetsialistide seas, kus mehed teenivad naistest keskmiselt veidi üle 500 euro rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele