BEST MARKETING CLUB TULEB TAAS!
Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad.
BM Club on nüüd tagasi webinari vormis - ja juba enne suve saate osa nelja suure Eesti ettevõtte turunduse kogemustest.
Kõikide klubide teema on sama: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme". Webinar koosneb ca 45 min pikkusest ettekandest ja 45 min pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Sel korral kuulame Kaubamaja lugu. Esineb Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.
Esinejad puudutavad oma ettekannetes järgmisi teemasid:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub teie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga
Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades
[email protected].
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.