Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad.
BM Club on nüüd tagasi webinari vormis - ja juba enne suve saate osa nelja suure Eesti ettevõtte turunduse kogemustest.
Kõikide klubide teema on sama: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme". Webinar koosneb ca 45 min pikkusest ettekandest ja 45 min pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Sel korral kuulame Alexela lugu. Esinevad Kadri Ambos, Alexela jaemüügi- ja turundusjuht ja Mariliis Mähhar, Alexela turunduse tiimijuht
Esinejad puudutavad oma ettekannetes järgmisi teemasid:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub teie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga
Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades
[email protected].
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.