Facebooki ja Instagrami emaettevõte Meta suurendas kolmandas kvartalis kasumit enam kui kaks korda ja ületas käibe ootusi. Reklaamisektori langus on hakanud taanduma, kuid firma hoiatas, et kulud võivad tõusta kuni 2024. aastani.
Meta teatas, et ootab järgmisel aastal kulude kasvu, kuna keskendutakse metaversumi ja tehisintellekti arendamisele. Foto: Reuters/Scanpix
Võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvas ettevõtte müügitulu 23%, ulatudes 34,1 miljardi dollarini ja ületades analüütikute prognoositud 33,4 miljardit dollarit.
Kümned USA osariigid, sealhulgas California ja New York, kaebavad Facebooki emafirma Meta kohtusse, väites, et sotsiaalmeedia platvormid tekitavad sõltuvust ja kahjustavad laste vaimset tervist, vahendas Yahoo Finance.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.