• 01.04.25, 14:42

Maxima tõestas, et hea nali hingehinda ei maksa

Jaekett Maxima Eesti võitis Aasta Turundustegu 2024 tiitli kampaaniaga, mis maksis vaid 7 eurot ja 30 senti, rääkis ettevõtte brändijuht Arabella Arro.
Prisma reklaam, millele reageeris kiiresti Maxima. Seejärel tulid turundusega kaasa teised jaeketid.
  • Prisma reklaam, millele reageeris kiiresti Maxima. Seejärel tulid turundusega kaasa teised jaeketid. Foto: Maxima Eesti/Facebook
Arvestades, et reklaam jäi tarbijatele väga hästi meelde ning sellise meeldejääva kampaania tegemine võib maksma minna keskmiselt 45 tuhat eurot, siis Maxima turundusele anti hoog sisse vaid 7,3 euroga, ütles Arro Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.25, 13:17
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: spontaanne kampaaniaotsus viis kommiraha eest turunduse tulevärgini
Maxima brändijuht käis külas ka Äripäeva raadio hommikuprogrammis
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Maxima kampaania „...sest me käime Maximas!“ oli samaaegselt hoogne, odav, ühtne ja huumorikas.
Uudised
  • 31.03.25, 15:38
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: võidu tõi mastaapne avaliku- ja erasektori põimumine
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
Uudised
  • 01.04.25, 06:15
TOP10: Millised olid esimese kvartali loetuimad lood?
Järjestasime artiklid, mis meie lugejatele 2025. aasta esimeses kvartalis kõige rohkem korda läksid. Loo lugemiseks kliki artikli peale.
Uudised
  • 31.03.25, 10:07
TV ei kao – see tunneb sind lihtsalt paremini kui varem
TV on surnud iga viie aasta tagant juba viimased kolmkümmend aastat, meenutas Go3 sisujuht Justinas Docka endise Disney väikekanalite juhi kuulsat tsitaati Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 31.03.25, 15:33
Igavad reklaamid on valik – halb valik
OMD Latvia tegevjuht Vadims Barisons küsis Passwordi konverentsil valjult – ja täiesti õigustatult – miks me endiselt loome reklaame, mida inimesed lihtsalt ei taha näha?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele