Globaalsete suurklientide püüdimiseks tuleb loomulikult teha head turudust ja müügitööd, kuid ka sellisel tasemel töötab kõige paremini rahulolev klient, rääkis Cleveroni turundusjuhi Kertu Kuusik.
“Me näeme, et moel või teisel ikkagi see, et su tänane klient on rahul ja ütleb, et see töötabki, on see, kus sa saad jala ukse vahele,” rääkis Kuusik Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Intervjuus rääkis Kuusik, kuidas äriklientidele keskenduva ettevõtte brändi üles ehitada ning avaldas kuhu loodab Cleveron 2030. aastaks jõuda. Juttu tuli ka sellest, et kuidas on Eesti kiire hüppe kõrval ülejäänud maailmas pakiautomaatide kasutamine levinud.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Foto autor: Eiko Kink
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.