Meediaagentuuride TOP: võitis tehnoloogia ja inimliku loovuse sümbioos
Meediaagentuuride TOPi võitja kasvatas kasumit 1,2 korda ning peab oma edu saladuseks tipptasemel tehnoloogia ja andmepõhise analüüsi ühendamist inimliku loovuse ja strateegilise mõtlemisega.
TOPi esimese koha hõivas kindlalt Inspired Universal Mccann OÜ, auväärset teist ja kolmandat kohta jagavad aga Intense Growth Hub OÜ ning Itech Media Solutions OÜ.
Eesti suurim meediaagentuur Inspired Universal McCann otsustas ettevõttes ümber reorganiseerida juhatuse liikmete rollid, et ükski oluline teema ei jääks tänases kiiresti muutuvas maailmas tähelepanuta.
Täisteenust pakkuv meediaagentuur Inspired Universal McCann’i müügitulu 2023. aastal oli 23,1 miljonit. Ettevõte on jätkuvalt suurima müügituluga meediaagentuur Eestis, mille juhipositsiooni hoiavad nad juba 2013. aastast.
Meediaagentuuri Inspired Universal McCann juht Meelis Järvela sõnul pakuvad nad oluliselt laiemat koostööskaalat, kui seda on traditsiooniline meediaost ja pelgalt massimeedia kasutamisega ei saavuta enam samu tulemusi, mis olid realistlikud veel kümme aastat tagasi.
Kogusime kokku ja võrdlesime meediaagentuuride majandustulemusi. Kirjutasime lahti kolme suurima käibega meediagentuuri tulemused ning nende eesmärgid 2023. aastaks.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.