• 07.11.24, 14:13

GALERII: Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2024

6. novembril toimus Tallinnas Filmimuuseumis Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents, mille fookuses olid kolm üliolulist teemat: raha, relvad, sõbrad.
Esinejatena astusid teiste seas üles Tallinna Börsi juht Kaarel Ots, BigBanki peaökonomist Raul Eamets, SALKi juht Tarmo Jüristo, Kaubamaja juht Erkki Laugus, Pipedrive’i kommunikatsioonijuht Mariliis Beger jt.
Vaata konverentsi pildigaleriid siit (fotograaf Raul Mee):
Konverentsil kuulutati välja kommunikatsiooniagentuuride TOP3 ning Aasta Kommunikatsioonijuht 2024 konkursi võitjad kahes kategoorias: avaliku ja kolmanda sektori kategoorias Merili Luuk ning ärisektori kategoorias Karin Kase.
Vaata võitjate autasustamise galeriid siit (fotograaf Raul Mee):
Täname kõiki esinejaid, osalejaid ja toetajaid!
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2025 toimub 5. novembril. Registreeru juba varakult järgmise aasta konverentsile SIIN.

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.24, 14:13
Selgusid Eesti parimad kommunikatsioonijuhid
Võtjad kuulutati välja kahes kategoorias
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil kuulutati välja Aasta Kommunikatsioonijuht 2024 konkursi võitjad kahes kategoorias.
Uudised
  • 18.10.24, 12:53
Aasta Kommunikatsioonijuht 2024 finalistid selgunud
Võitjad kahes kategoorias kuulutatakse välja juba 6. novembril Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil Filmimuuseumis.
Uudised
  • 24.10.24, 14:39
Kas ajakirjandus on majanduskriiside tekkes „süüdi“?
Kui turud on emotsionaalsed, tuleb seda ka välja öelda, nendib Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Uudised
  • 22.10.24, 15:47
USA presidendivalimistel testitakse reklaame tööstuslikus koguses
Ameerika polariseerunud poliitikas otsitakse väga kindlaid sihtgruppe, keda veel ümber veenda ja valima tõmmata, sõnas SALKi juht Tarmo Jüristo.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele