• 07.11.24, 10:00

Brändi turundamine: müüdid ja mõistatused

Mõned brändid kaovad, teised püsivad vaevu pinnal, kuidas suudavad aga mõned brändid olla edukad majandusoludest olenemata?
Ikea kampaania: Life is not an IKEA catalogue
  • Ikea kampaania: Life is not an IKEA catalogue Foto: Kuvatõmmis
Igal aastal teevad inimesed 400 miljardit brändivalikut. Mary Kyriakidi ja Jane Ostler Kantarist analüüsisid inimeste hoiakutel ja käitumisel põhinevat andmestikku, et saada ülevaade nii inimeste majanduslikust kui ka emotsionaalsest seisust. Selle analüüsi käigus lükkasid eksperdid ümber mitmeid levinud brändi turundamise müüte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele