Sündmusturundusagentuuride TOPi võitja: oleme raputavate muutuste ootel
Üritusturundus ei ole siiani väga revolutsiooniline teenus olnud, kuid tehnoloogia ja kaasaegse väärtuspakkumise kujundamisega seotud teemades on veel palju ära teha, nendib TOPi võitja.
TOP 30 üritusturundusfirma koondkäive kasvas mullu ligi 2 miljonit eurot, samal ajal kui kasum vähenes 35%. Tööpuuduse üle ei kurda juhid ka tänavu, kuid konkurents on tihe ja tuleb arvestada, et tellijate eelarved pole kummist.
„Ronisime sõna otseses mõttes iga kraanikausi alla, elektrikappi, kaalusime igat singirulli,“ kirjeldas mõjude mõõtmise algust üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja ja loovjuht Martin Rauam.
Aasta üritusturundusagentuur ja eelmisel aastal Äripäeva Turunduse TOPi parimate sündmusturundusagentuuride teine koht Jolos OÜ kasvatas 2023. aasta majandusaasta aruande järgi taas nii käivet kui kasumit.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.