Isegi kriiside ajal võidavad need ettevõtted, kes aktiivselt turundusealaselt tegutsevad, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
Aina enam liigub turundus Vannastu sõnul sotsiaalmeediakanalitesse. Samuti tuleb tema sõnul edasi investeerida tööandja brändingusse ja rõhku panna sisemisele kommunikatsioonile. „See mäng, mida turundajad mängivad, läheb oluliselt taktikalisemaks,“ ütles Vannastu.
Mis trendid on turunduses aastal 2023, kuulete intervjuust Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastuga.
Fotol: Tiina-Mall Vannastu. Foto: Tele2.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.