• 13.06.19, 15:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuur või majasisene turundus – kumba eelistada?

Saates "Turunduskohv La Ecwadoris" arutleme selle üle, millal oleks targem kasutada agentuuri ja millal oleks mõistlik jääda majasisese turundusmeeskonna juurde.
Saates "Turunduskohv La Ecwadoris" on külas reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik, saatejuht on Keit Ausner.
  • Saates "Turunduskohv La Ecwadoris" on külas reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik, saatejuht on Keit Ausner. Foto: Äripäev
Lisaks jagame nõuandeid, kuidas analüüsida seda, milline valik oleks ettevõttele kasumlikum. Stuudios on reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik.
Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab La Ecwador.
Kuulake saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele