• 18.07.19, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas staarid oma toodet reklaamima panna?

Äripäeva raadio saates "Ideest kasumini" käis juunis külas jalgpallikuulsusele David Beckhamile sauna müünud Iglucrafti juht Priit Kallas. Saates räägiti sellest, miks ja kuidas jalgpallistaar Eesti toodet reklaamis ning kas sellele järgnes tellimuste laviin.
Iglusaunade tootja Iglucraft juht Priit Kallas.
  • Iglusaunade tootja Iglucraft juht Priit Kallas. Foto: Postimees/Scanpix
Samuti räägiti sellest, mida Eestis toodetud sauna jõudmine maailma meediasse tootjale kaasa tõi, millisesse uude valdkonda iglusaunade tootjad laienevad, kuidas välismaal konkurentsitihedal turul konkurentidest kordades kallima tootega läbi lüüa ning miks on bränd eluliselt tähtis.
Saadet juhtis Rivo Sarapik.
Järelkuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele