Facebook Messenger sobib ka hästi turundussõnumite edastamiseks. Veelgi enam, seal saab turundada tulemuslikumalt kui näiteks e-kirja teel. Kuidas seda teha ja millest alustada?
- Priit Kallas ja Raul Järve
Tänases „Digiturunduse praktikumi“ saates oli külas messengeri turunduse ekspert ja Eduliiga asutaja Raul Järve. Saade keskendus juturobotitele, messengeri turundusele ja sammudele, millest alustada.
Chatboti ehitamise platvorme on palju. Raul Järve soovitab valida sellise platvormi, kus on vestluste disainimine lahendatud visuaalselt, et mõistaksid kõiki seoseid. Siin on Raul Järve soovitused:
Lisaks 10-minutiline lugemine turunduse tulevikust koos juturobotitega
"Battle of the Bots" ja
juhend ManyChatis ise
bot'iga alustamiseks
Saadet juhtis Priit Kallas DreamGrow Digitalist. Saadet saab järekuulata siin:
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.