KUULA: Kuidas viia kliendisuhtlus kõrgemale tasemele?
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas LeverUp äriarendusjuht Märt Jõesaar, kellega tuleb juttu klienditeekonna automatiseerimisest ning kliendisuhtluse kõrgemale tasemele viimisest.
LeverUp äriarendusjuht Märt Jõesaar ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka klientide hulgast, testimisest ning AI’st, personaliseerimisest ning turunduskanalite haldamisest. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.