• 15.04.22, 14:00

KUULA: Kuidas viia kliendisuhtlus kõrgemale tasemele?

"Digiturunduse praktikumi" saates on külas LeverUp äriarendusjuht Märt Jõesaar, kellega tuleb juttu klienditeekonna automatiseerimisest ning kliendisuhtluse kõrgemale tasemele viimisest.
LeverUp äriarendusjuht Märt Jõesaar ja saatejuht Priit Kallas.
  • LeverUp äriarendusjuht Märt Jõesaar ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka klientide hulgast, testimisest ning AI’st, personaliseerimisest ning turunduskanalite haldamisest. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Kuidas viia kliendisuhtlus kõrgemale tasemele?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele