Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Millised on sinu arvates kõige tõhusamad otseturunduse relvad?
Palun vali, missugune on kõige tõhusam turundusviis sinu ettevõttes või organisatsioonis. Kõikide osalejate vahel loosib Marketingi Instituut välja tasuta pääsme konverentsile "Otseturunduse nähtamatud relvad: 100 ideed" , mis toimub 27. veebruaril.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.