Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Fotod: Cannes Lions loovusfestivali õhtu KUMUs
Creative Union korraldas 11. septembril KUMUs Cannes Lions loovusfestivali õhtu.
Juba 10. korda kogunesid Creative Unioni liikmed koos oma külalistega selleks, et ammutada endasse juunis Cannes Lions Rahvusvahelisel Loovusfestivalil nähtut, kuuldut ja kogetut. Teist korda oli kokkusaamispaigaks KUMU, mille suurimas auditooriumis pea 250 osalejat kohad leidsid. Oma tavapärases mõnusas kvaliteedis esines Kontuur Leo Burneti loovjuht Urmas Villmann, närvikõdi ja vaheldust pakkusid seekord trikiratturid.
Cannes Lions 2015 trendid:
Vähem on tihtipeale rohkem. Vähem üleliigset võimaldab sageli esile tuua rohkem seda, mis
on tegelikult tähtis. 2015. aasta Cannes’i reklaamifestivalil leiti, et vähem disaini on rohkemdisaini. Et vähem ebavõrdsust tähendab rohkem empaatiat, mõistmist, sallivust ja kaastunnet – väärtusi, mis panevad inimesi rohkem teistele ja vähem iseendale mõtlema. Veel hinnati selleaastasel Cannes’i festivalil tehnoloogiat, mis aitab ellu viia ka kõige loovamad ideed. Seega vähem-on-rohkem-mõtteviis siiski alati ei kehti. Inimlaadseid roboteid pole ju kunagi liiga palju.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.