19.mail viib Tallinn Marketing Week kõik turundushuvilised meeleolukale Turunduskruiisile, millest ei tahaks ilma jääda ükski kogenud turundaja.
See on hea võimalus oma meeskonda premeerida ühise hooaja lõpu või alguse (kuidas kellele) väljasõiduga.
KOGUNEMINE LAEVAL 12.00-12.30
LÕUNABUFFEE (kruiisi hinna sees) JA NETWORKING (12.30-14.00)
Seminar BRAND JOURNALISM (14.30-16.30)
TURUNDUSKINO ja BRAIN FITNESS CLUB (17.00-19.00)
19.00-20.00 vaba aeg shoppamiseks
ÕHTUNE MEELELAHUTUSPROGRAMM (20.00-22.00)
Brand journalismi seminaril räägivad oma lood Natalja Penkina, kes on Studio of Applied Communications NATA (RUS) omanik ja juht; Piret Reinson, Nordea Panga Baltikumi turundusjuht (EST) ja Rain Uusen, Telia Eesti AS sisuturunduse juht (EST) ja Getter Orusalu, asutaja, copywriter, loovjuht/agentuur Kirjutaja (EST). Esinejate paneeldiskussioon on teemal
"Kuidas rakendada brand journalismi erinevates valdkondades?".
Turunduskinos näitame turundusteemalist lühidokumentaalfilmi Marketing the Mustang: An American Icon (USA, Lionsgate Television) – üllatuslik edulugu, mis jahmatas maailma.
Ära unusta visiitkaarte networkinguks!
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.