• ST
  • 14.03.17, 15:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Initiative ja ja Tartu Ülikool ühendavad akadeemilise maailma turundusmaailmaga

Meediaagentuur Initiative ja Tartu Ülikooli turunduse õppetool sõlmisid pidulikult kokkuleppe Tarbijakäitumislabori arendamiseks, mille uusimaks töövahendiks on pilgujälgimise prillid.
Initiative’i tegevjuht Indrek Soom ja Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik
  • Initiative’i tegevjuht Indrek Soom ja Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik
Neljapäeval, 9. märtsil oli restoran Tuljak turundustegelastest tulvil. Meeleolu polnud kaugeltki eestlaslikult vaoshoitud, õhk oli täis elavat arutelu. Põhjust oli - Initiative ja Tartu Ülikool otsustasid ühendada akadeemilise maailma oskused reaalse turundusmaailmaga.
Partnerite ühiseks eesmärgiks on arendada välja Eestis esimene omataoline “Tarbijakäitumise labor” analüüsimaks, kuidas tarbija käitub ja kuidas teda parimal moel mõjutada.
“Tarbija liikumise, erinevate kommunikatsioonielementide märkamise ja sellest tulenevate emotsioonide analüüs on aluseks, kuidas turunduskanalid maksimaalselt efektiivselt tööle panna,” kommenteeris kokkuleppe sisu Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.
“Oleme erinevaid projekte läbi viies jõudnud arusaamisele, et suudame koostöös Initiative’iga oluliselt paremini klientide vajadusi tunnetada ja kaasaegsemaid vahendeid kasutades väärtust luua. Tuljakus tutvustatud pilgujälgimise prillid on väga täpne töövahend analüüsimaks, mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad,” lisas Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik
Vaata ürituse videot:
Veel said külalised keerutada loosiratast, mis visualiseeris Initiative’i turundusanalüütika 360-kraadi-lähenemist ning millega keerutaja vastava tasuta konsultatsiooni lunastas. Tuljakule omasele kõrgetasemelisele toidule lisaks hoidsid meeleolu üleval stand-up koomik Tigran ja laulja Anna-Liisa Supp.
 
www.initiative.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele