• ST
  • 23.10.17, 13:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Convertal liitus Initiative'iga

Meediaagentuur Initiative liitis endaga Eesti ühe juhtiva digitaalmeedia agentuuri Convertal. Ostu kommenteerib Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.
Indrek Soom ja Taavi Raidma
  • Indrek Soom ja Taavi Raidma
Baltikumi suurimasse meediaagentuuride gruppi IPG kuuluv meediaagentuur Initiative omandas oktoobri alguses enamusosaluse Eesti ühes juhtivas performance digitaalmeedia agentuuris Convertal.
Initiative’i tööde mahu ja digiturunduse fookuse suurenemisest tingituna otsustati just Convertaliga jõud koondada. “Pole uudis, et online areneb teistest meedialiikidest kiiremini ja on juba täna üks olulisemaid meediume. Convertal on edukalt tegutsenud juba 8 aastat, peamiselt andme- ja tulemuspõhiste online kampaaniate vallas. Neil on meie analüütilisele mõtlemisele väga sarnane DNA. Kui arvestada, et nad on Google Premier Partner, Google All Stars 2015 agentuur ja Digitegu 2016 konkursi Google-reklaami kategooria võitja, siis on meie jaoks see äärmiselt huvitav ja oluline samm olemaks turundajatele parim partner,” kommenteerib ostu Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.
Taavi Raidma, kes on üks Convertali partneritest ja asutajatest lisab, et online ja offline maailma piirid on nii igapäevaelus kui ka reklaamimaailmas järjest hägusemad - efektiivseks turunduseks on oluline neid seotult kasutada ja analüüsida, mitte nö. isolatsioonis tegutseda. “Convertali ja Initiative’i koostöö loob meie jaoks unikaalse kombinatsiooni kompetentsidest ja inimestest, kellega põnevaid uusi lahendusi arendada. Samuti tagab ühine tegutsemine ligipääsu kaasaegseimatele tehnilistele platvormidele ja lahendustele,” on Raidma liitumisotsuse perspektiivikuses veendunud.
Initiative on olnud aastaid üks kiireimini kasvavaid meediaagentuure, kus töötab tänaseks üle 20 spetsialisti, neist 6 analüütika üksuses Initiative Insights, mis loob vundamendi kogu teenusele. Liidetud meeskonnas töötab kokku üle 30 spetsialisti, neist enamik digitaalmeedia suunal - strateegiatest elluviimiseni, hallates otsingu-, bänner-, sotsiaalmeedia- ja videoreklaame, luues sisuturundust ning viies ellu SEO tegevusi.
www.initiative.ee 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele