• ST
  • 16.11.17, 14:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida kinkida töötajatele jõuludeks?

Jõuludeni on jäänud vaid loetud nädalad ning viimane aeg on hakata mõtlema oma töötajate jõulukinkide peale – kas valida midagi personaalset, midagi, mis jääks silmailu ja rõõmu pakkuma pikemaks ajaks või hoopis midagi sellist, mis on praktiline ja tööelu hõlbustav. Soovitusi, kuidas ja mille järgi töötajat rõõmustav valik teha, jagab Johanna Münter ROI OÜst.
Mida kinkida töötajatele jõuludeks?
ROI tegeleb oma tootesortimendi laiendamisega igapäevaselt, mis tagab selle, et iga klient leiab valikust kindlasti midagi just endale sobivat. Samuti pakub ROI ka erilahendusi, mis saabuvad otse tehasest – kui kliendil on soovitud esemest oma kindel visioon, suudab ROI selle teostada.
Traditsioonilised kingitused endiselt au sees
Läbi aastate on muster olnud selline, et jõuludeks kiputakse valima töötajatele midagi, mis on mõnus ja soe, näiteks kõikvõimalikud personaalse puudutusega pehmed pleedid ja rätikud. Populaarsed on kindlasti ka kinkekorvid ja kinkekomplektid, kus näiteks punutud korvikese sisse saab panna mõne eestimaise tee, meepurgi, millel peal oma ettevõtte logoga silt, graveeritud varrega meevurri, Kalevi kommid, mille pakend võib olla samuti näiteks kliendi logoga, pähklid vms. Loomulikult oleneb see, kui suureks korvi paisutada saab, ka eelarvest. Headeks kinkideks peetakse kindlasti selliseid komplekte, kus mingi osa kingist jääb töötajale alles, mälestuseks, ja midagi on sellist, mida näiteks kontorikingina kõik koos nautida saavad, olgu tegemist siis soolaste või magusate snäkkidega või hoopis mõne esemega, mida kõik kontoris ühiselt kasutada saavad. Trend on ka see, et eelistatakse kodumaist ning tehakse koostööd kodumaiste tootjatega – see on kõigile osapooltele kasulik ning boonusena saab tellida tooteid ilma tootjasiltideta, nii on võimalik igal ettevõttel enda disainiga kingitused luua, mis näitab, et asi ei ole lihtsalt poeriiulilt võetud, vaid on vaeva nähtud ja tagatud kingituse personaalsus.
Nutitehnoloogia järjest enam ka kingipakkides
Kuigi klassikalised jõulukingitused on endiselt töötajate kingipakkides esikohal, koguvad populaarsust ka mitmed tehnikavidinad, näiteks akupangad – kui akupangad alles müüki tulid, oli tegemist muidugi kallima tootegrupiga, kuid mida suuremaks muutub valik, seda madalamaks lähevad hinnad. Loomulikult oleneb kõik ka võimsusest, kuid tavapärasema akupanga võib kätte saada juba vähem kui kümne euroga. Tehnikavidinatest võivad headeks kinkideks olla näiteks ka juhtmevabad kõrvaklapid või aktiivsuskellad, samas oleneb selliste asjade kinkimine paljuski kollektiivist, sest võimalik, et igas vanusegrupis näiteks juhtmevabu kõrvaklappe hinnata ei osata. Siiski võib öelda, et klassikalised asjad, mida jõuludeks kinkida eelistatakse, on au sees põhjusega –  tegemist on ikkagi palavalt armastatud ja tuttavate toodetega, mis iga inimese käes kasutust leiavad.
Üheks edu võtmeks majasisene tootmine
ROI väga suureks boonuseks on see, et olemas on päris isiklik trükitootmine, mis annab muu hulgas ka paremad võimalused ajaga mängimiseks. Tänu majasisesele tootmisele on võimalik kingitusi personaliseerida just kliendi soovidest ja vajadustest lähtuvalt. Kui kliendil on soovitud esemest oma kindel visioon, suudab ROI selle teostada, kasutades erinevaid tehnoloogiaid ning tagades kliendile parima kvaliteediga tooted. Kuna tootmine toimub enamasti ROI enda tootmispinnal, on võimalik tellitud töid valmistada kiirelt – 300 m2 tootmispinnal tehakse tampotrükki, siiditrükki, presstrükki, kleebiseid ja uue võimalusena ka UV-trükki. Kohapeal teostatakse samuti graveerimis- ja tikkimistöid. Lisaks pakutakse kliendile võimalust hoida vajadusel enda kaupa ROI laos.
Kliendi huvid esikohal
Kõige parem oleks alati see, kui klient saaks oma silmaga võimalikke kingitusi vaatama minna, et kohapeal läbi rääkida ka hinnaklass, kogused, värvid jms, et selguks, milline on kliendi tegelik ootus, sest vaid nii on võimalik ootused täita. Kuna paljudel firmadel on näiteks enda kindlad logovärvid juba värvikoodide järgi paika pandud, haarab kliendi silm kohapeal kindlasti täpselt neid värve, mis ettevõttel kasutusel on. See kõik teeb otsustamise loomulikult palju lihtsamaks.
ROI puhul tuleb valikul appi professionaalne meeskond, kes nõustab ja aitab ning probleemide tekkimisel alati kliendile võimalikult kiiresti vastu tuleb ja lahendusi pakub. Hätta ROI ühtegi klienti ei jäta, seda ettevõte endale lihtsalt lubada ei saa.
25 aastat ja üle 100 000 projekti
ROI sai alguse 1992. aastal, olles sellega Eesti reklaamkingituste turu teerajaja. Selle ajaga on saadud hulgaliselt kogemusi ning viidud edukalt lõpule rohkem kui 100 000 projekti. Klientidele pakutakse laia tootesortimenti ja professionaalset teenindust. Ettevõttel on suur näidistesaal, kus saab tutvuda ligi 3000 erineva näidistootega, et anda maksimaalne ülevaade ROI pakutavatest toodetest ja lahendustest ning nõustada klienti parima toote leidmisel.
Tule tutvu ROI näidistega aadressil Madara 14, Tallinn või külasta ettevõtte kodulehte aadressil www.roi.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele