Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kas otsepostitus töötab?
Otsepostitus on valdkond, mille paljud turundajad on enda jaoks välistanud, kuna e-postile pakkumiste saatmine on kiirem ja oluliselt soodsama kontaktihinnaga. Mõned ettevõtjad kasutavad otseposti aga just seepärast, et see on kanal, kus on võimalik eristuda ja oma sihtrühmale meelde jääda. Kas see võiks toimida ka Sinu ettevõtte jaoks?
Oma postkastist leiame eelkõige jaekaubanduskettide sooduspakkumisi. Masspostitusena üle linna või maakonna saadetud pakkumised on kiire viis kliente soodsate hindade abil kauplusesse meelitada.
Lisaks masspostitusele saadavad tuntud brändid oma klientidele personaalseid otsepostitusi, mis on tugevama sisuga ja kõnetavad saajat kindlasti paremini. Aadressiga reklaami alla kuuluvad näiteks sisuturundusajakirjad nagu Tallinki Avastaja, Estraveli Traveller, Kaubamaja Hooaeg, Sportland magazine või Denim Dreami ajakiri Dream. Tugeva sisu kõrval pakutakse klientidele ka magusaid pakkumisi nagu teeb seda Stockmann igakuise kliendipakkumiste trükisega või AJ Tooted kontorimööbli masspostitusega.Otsepostiga saadetav ei pea aga tingimata olema kataloog, ajakiri või muu trükis. Klientide rõõmuks on saadetud näiteks šokolaade, lilleseemneid ja tootenäidiseid.
Tarbijad eelistavad otseposti e-mailidele
Turu-Uuringute ASi läbi viidud uuring näitas, et 58% Eesti tarbijatest eelistavad otsepostiga saabunud reklaami e-postiga saadetud reklaamile. Noored eelistavad personaalselt neile mõeldud otsepostitust ja vanemad masspostitusena saadetud reklaampakkumisi.
Personaalsus loeb
Joone müügistatistika kinnitab, et inimestele meeldib saada personaalseid nimelisi pakkumisi, mille puhul nad tunnetavad nii pakkumise väärtust, kui ka seda, et mõeldud on just nende peale. 2017. aastal kasvas eelmise aastaga võrreldes mitmekordselt just selliste aadressiga reklaamide tellimine. Näiteks saadetakse posti teel nimelisi ümbrikuid, mille sees on personaalne sooduspakumise kupong. Tuntud näideteks on siinkohal Tallinki Club One pakkumised ja Stockmanni sooduskupongid, aga ka väiksemate ettevõtete personaalsed postitused, mis sisaldavad näiteks tootenäidiseid.
Uus andmekaitseseadus
Otsepostitus on e-kirjadega võrreldes kallim, aga selle abil saab ka parema nähtavuse ja õnnestub klientidele meelde jääda. Alates maikuust kehtima hakkav uus andmekaitseseadus reguleerib senisest selgemalt uudiskirjade ja pakkumiste saatmist e-posti teel. Kui e-postiga võib pakkumisi või infot toodete ja teenuste kohta saata vaid nendele kontaktidele, kes on selleks kirjalikult oma nõusoleku andnud, siis aadressita otsepostituse puhul saab pakkumised saata umbisikuliselt pea kõikidesse postkastidesse.
Kliendid asuvad välismaal?
Kui Sinu ettevõtte potentsiaalsed kliendid asuvad eksportturgudel, siis saad ka neile Eestist mugavalt otsepostitust saata. Pane teele materjali- või tootenäidised, lisa juurde atraktiivne pakkumine ja saada see otse oma kliendi koju või kontorisse. tegeleb otsepostitusega juba 2005. aastast alates. Pakume otseposti terviklahendust – korrastame andmebaasi, trükime materjalid, personaliseerime saadetise, pakendame või kiletame selle ja toimetame adressaadini. Kui tellite kõik teenused ühest kohast, siis vastutame meie selle eest, et kogu protsess saaks kvaliteetselt teostatud.
Joon
Vaata videost, kuidas käib otsepostituse ettevalmistamine ja piilu Joone tootmise tagatuppa.
Rahvusvahelise otsepostituse saatmine on kliendi jaoks sama lihtne nagu Eesti-sisese masspostituse tellimine. Joon teeb koostööd Eesti, Soome, Läti ja Leedu postiettevõtetega ning postitab üle kogu Euroopa. Vahet pole, kas 1 või 100 000 adressaati.Vaata lähemalt ja küsi personaalset pakkumist
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.