• ST
  • 29.10.18, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas ennustada oma brändi tulevikku?

Kuidas rääkida tulevikust? Millestki nii ebakindlast, kuid põnevast, samaaegselt hirmutavalt pealetükkivast ja uusi võimalusi pakkuvast?
UK tulevikutrendide ekspert Helen Job
  • UK tulevikutrendide ekspert Helen Job
Tulevikust ei pea rääkima spirituaalselt ega teoreetiliselt. Tulevikust saab rääkida praktiliselt. Üks asi on ära tunda ja hinnata kerkivaid megatrende, teine asi on oskus tõlkida neid võimalusi oma igapäevasesse äritegevusse ja ka isiklikku ellu. Ühiskondlikke muutusi on oluline jälgida ka turundajal, et hoida pilk tarbijatest värske ja tunda ära uusi võimalusi, et oma brändi ja organisatsiooni kasvatada.
”, mille viib läbi UK tulevikutrendide ekspert Helen Job.Baltimaade suurima kasutajakogemuse disaini konverentsi raames toimub 3. novembril workshop: “Future Forecast for Brands
Workshop on suunatud äriarendajatele, brändijuhtidele ja turundajatele.• Kuidas ja miks kultuur muutub?
• Millised on trendid ja mida need tähendavad äridele ja brändidele?
• Mis on makrotrendid ja millised on nende mikro- manifestatsioonid?:
Osaledes saad
• ülevaate globaalsetest megatrendidest
• meetodid, mis aitavad tuleviku trende ära tunda ja analüüsida
• praktilised oskused nende tõlkimiseks oma äri konteksti ja nendega kohanemiseks.
Töötuba toimub laupäeval, 3. novembril kell 10.00-17.30 SEB Innovatsionikeskuses (Tornimäe 2, Tallinn).
Workshopi maksumus: 350€ + KM
Broneeri koht siin!., mille viib läbi meeskondade ja ettevõtete loovuse äratamise ja positiivse tiimidünaamika tekitamise ekspert Emily Hinks. tootejuhtidele, teenusedisaineritele, kasutajakogemuse ekspertidele, turundajatele ja iduettevõtetele mõeldud töötoas tutvustatakse täiesti uut vaatenurka klienditeekonna disainile ja klientide sidustamisele (3.11). toob kokku 400 disainerit, turundajat, IT-arendajat ja innovaatiliste teenuste huvilist.  Konverentsi ettekanded räägivad uudsetest lahendustest digitoodete ja teenuste kasutajakogemuse valdkonnas, aga ka organisatsioonide innovatsioonis ja poliitikate kujundamises. Kõigil, kes on registreerimisega hiljaks jäänud, on veel võimalik tipptegijate Workshop-idele registreerides saada pääse ka 2.11 toimuvale põhiüritusele.
Helen Job on brändistrateeg, konsultant ja õppejõud ning kõrgelt hinnatud esineja. Ta on tegelenud tulevikutrendidega juba üle 10 aasta ja juhtinud erinevaid multidistsiplinaarseid tiime, kes tegelevad globaalse tuleviku ja kultuuriliste trendide uuringute ja brändistrateegia konsultatsioonidega. Hetkel on ta “Head of Insights” uut tõugu meediaagentuuris TCO London
Veel on viimased vabad kohad ka 31.10 “Ideede koosloome” töötuppa
Joe Macleodi
Kõik töötubades osalejad saavad tunnistuse kursuse läbimise kohta.Maailma kasutatavuse päeva konverents
Sündmust korraldavad Trinidad Wiseman OÜ, Tallinna Ülikooli digitehnoloogiate instituut ja  EstCHI.
Toetavad: Elisa, Swedbank, Pipedrive, Tallink, Mailbow, Tallinna Ülikool, Veebimajutus.ee, Zone.ee
Tiina NuumTrinidad Wisemani turundusjuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele