Reklaamtooted on kaasaegses turunduses oluline tööriist. Neid kasutatakse peamiselt ettevõtte maine kujundamiseks ning sidemete tugevdamiseks klientide ja äripartneritega. Ka meie Kinkstonis näeme, et ettevõtted ostavad üha enam logoga tooteid partneritele ja potentsiaalsetele klientidele.
Ettevõtted vajavad reklaamtooteid kui kulutõhusat viisi potentsiaalsete klientide poole pöördumiseks. See on soodne turundusmeetod klientide tähelepanu tõmbamiseks. Isegi hästi toimivad globaalsed ettevõtted kasutavad seda turundusstrateegiat. Ettevõtete jaoks aitavad reklaamtooted kärpida nende turunduseelarvet ja sellest hoolimata tõmmata inimeste tähelepanu.
Reklaamtooteid on kulutõhusa turundustaktikana kasutatud juba aastakümneid. Uutest ettevõtetest suurettevõteteni on need kingitused turundajate lemmikud.
Veebisait sageworld.com on välja toonud huvitava statistika reklaamtoodete kasutamise kohta. Siin on mõned numbrid neist:
•USA-s on 8-l kümnest tarbijast üks kuni kümme reklaamtoodet.
•Kuus kümnest sellisest tarbijast hoiab reklaamtooteid kuni kaks aastat.
•85% inimestest teeb pärast reklaamtoote saamist selle ettevõttega äri.
•89% tarbijatest mäletavad ettevõtet isegi kaks aastat pärast reklaamtoote saamist.
•83% tarbijatest soovib saada reklaamsõnumeid sisaldavaid reklaamtooteid.
•58% küsitletud tarbijatest ütlesid, et nad hoiavad kingitusi alles ühest kuni nelja aastani.
Rusikareegel, mida enamus turundajatest reklaamtoote valimise puhul järgib, on valida toode, mida saaks kasutada igapäevases elus. Need kingitused võivad olla
pastakad,
märkmikud,
märkmepaberid,
vihmavarjud,
veepudelid ja nii edasi.
Kogenud turundajad töötavad aga välja loomingulisema strateegia. Nad valivad laiema mõju saavutamiseks esemed, mis pole mitte ainult kasulikud, vaid ainulaadsed ja kvaliteetsed.
5 põhjust, miks reklaamtoode on sinu ettevõttele kasulik:
1.Reklaamkingitused on madalate kuludega efektiivne turunduskanal
Paljud väikeettevõtted võivad ainult unistada ulatuslikust reklaamikampaaniast. Kuid nad saavad siiski oma turunduseesmärke saavutada soodsate reklaamitoodete kampaania abil. Paljude reklaamkinkide hinnad on madalad, kuid mõju kingisaajatele see eest suur.
Sageworld.com andmetel on eriti tõhusaks reklaamtooteks
kruus, kuna 57% inimestest suutis kruusist juues reklaamijat meelde tuletada ka pikema aja jooksul.
2.Kohene brändi äratundmine
Brändi äratundmine tähendab, et tarbijad saavad teie ettevõtte ja selle tooted või teenused kohe teie logo äratundmisel tuvastada. Näiteks tunnevad inimesed McDonaldsi kiirtoiduäri kohe ära, nähes selle kollast kaarelogo.
Brändi tuntuse tõstmine on reklaamtoodete levitamise üks peamisi põhjusi. Aadressil technomarketinginc.com avaldatud artiklis öeldakse, et 89% tarbijatest suudavad meelde tuletada viimase kahe aasta jooksul saadud reklaamtoote reklaamijat.
Kingitus jääb nende kodudesse ja kontoritesse või autodesse pikaks ajaks, meenutades neile teie tooteid/teenuseid ja ettevõtet. Järgmine kord, kui nad näevad teie logo, mäletavad nad kohe kingitust ja teie ettevõtet.
3.Suurem näitamiste arv
Teleris või reklaamtahvlil olev reklaam läbib sinu kliendi silmad kohe mõne sekundi jooksul. Kuid kingitused on enamiku ajast kasutusel kaua ja seetõttu pidevalt silme ees. Näiteks kannavad tarbijad teie kingitust
trendika särgikujundusega mitu päeva. Või siis rüüpavad nad igapäevaselt teie
termostassist.
PPAI.orgi andmetel võis 76,1% uuringus osalejatest meelde tuletada viimase 12 kuu jooksul saadud reklaamtootel reklaamija nime. Võrdluseks vaid 53,5% osalejatest suutsid meenutada reklaamija nime, keda nad olid eelmisel nädalal ajakirjas või ajalehes näinud.
4.Reklaamkink toimib visiitkaartina
Visiitkaardid tutvustavad teie ettevõtet ja selle tooteid tarbijatele. Ka teie reklaamtooted toimivad enam-vähem samal viisil, kuid paremate tulemustega. Oma äri ja tööstusega seotud kingituste jagamisel tutvustate oma ettevõtet potentsiaalsetele tarbijatele. Marketingsherpa.com andmetel mäletas 71,6% reklaamtoote saanud osalejatest neile toote andnud ettevõtte nime.
Pidage meeles, et reklaamkinkidel on ka teie kontaktandmed nagu visiitkaartidel. Kingitustel on teie ettevõtte logo ja loosung, mis kujutab teie ärisõnumit. Materiaalne kaubamärgiga toode töötab seega kasuliku visiitkaardina, mida tarbijad saavad igapäevaselt kasutada.
Reklaamtooted toimivad ka teie sotsiaalmeediakampaania osana. Näiteks saate oma hashtagi panna
helkurtoodetele,
maiustustele ja muudele reklaamtoodetele.
5.Kliendilojaalsus
Turundajad kulutavad lojaalse kliendibaasi loomiseks palju ressursse. Üks võimalus selleks on kasutada reklaamkingitusi kliendilojaalsuse suurendamiseks.
Veenduge siiski, et teie reklaamkaubad on kvaliteetsete standarditega. Inimesed seostavad kinkekaupade esmaklassilist kvaliteeti teie ärikvaliteediga.
Oleks tore, kui lisate oma turundusstrateegiasse reklaamtooteid. Brändi logoga reklaamkaubad aitavad teie ettevõtet meeles pidada pikema aja jooksul.
Veenduge, et kingitused oleksid innovaatilised ja hästi planeeritud. Nutikalt välja joonistatud reklaamikampaania, kasutades kingitusi, täiendab muid turundusvorme, nagu teie teleri-, sotsiaalmeedia- ja ajalehekuulutused. Nii loob teie turunduskampaania suurema mõju sihtrühmale ja aitab tõsta teie brändi tuntust.
Meie, Kinkstonis, oleme meelsasti valmis aitama just teie ettevõttele sobivaima reklaamikingi valimisel ja valmistamisel.
Võtke julgelt ühendust juba täna!Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.