Tulemus on oluline mitte üksnes Tartu 2024 tiimile, vaid ka enam kui tuhandele kultuuriloojale, tänu kellele Euroopa kultuuripealinna aasta teoks sai, märkis Tartu 2024 kommunikatsioonijuht Armas Riives.

- Tartu 2024 II koht kategoorias „Korporatiivkommunikatsioon“
- Foto: Mi:t&Links
Tänavu juba 20. korda toimunud Läänemere piirkonna olulisimal kommunikatsioonikonkursil Mi:t&Links võisteldi 20 kategoorias: B2B kommunikatsioon, korporatiivkommunikatsioon, kliendisuhted, tööandja bränding, digitaalne kommunikatsioon, rahvusvaheline kommunikatsioon, mõjutajate/arvamusliidrite kampaaniad, integreeritud kommunikatsioon, kriisijuhtimine, no budget, avalikud suhted, sotsiaalkampaaniad, sponsorlus, visuaalne kommunikatsioon, ürituste kommunikatsioon, sisekommunikatsioon, avaliku sektori kampaaniad, ettevõtte sotsiaalne vastutus, jätkusuutlikkuse- ja ESG kommunikatsioon ning storytelling. Neist kaks viimast olid seejuures uued kategooriad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 programmi turundus tõi Lõuna-Eesti regiooni miljon külastajat.
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.
Tegime kahetsusväärse vea ning vabandame südamest Optimist Publicu ja META Advisory ees, sõnas Turundajate Liidu tegevjuht Anniken Haldna pressiteate vahendusel.
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii kuulutas 1. aprillil välja ja andis üle auhinnad 2024. aasta Kommunikatsiooniteo konkursi võitjatele. Grand Prix pälvis Rahandusministeeriumi ning Hamburg ja Partnerid töö „Ida-Virumaa õiglase ülemineku teavituskampaania“.
Kandideerimise tähtaeg: 17.04.2025