USA uues „stsenaariumita“ tõsielusarjas hakkavad osalejad turunduskampaaniaid looma sellistele gigabrändidele nagu Samsung, Captain Morgan, Pillsbury jt.

- The Real Housewives of Beverly Hillsi“ staar Bozoma „Boz“ Saint John saates „Tonight Show“, mida juhib Jimmy Fallon
- Foto: Kuvatõmmis
Ameerika meelelahutusgigant NBC teatas sel nädalal uue meelelahutusliku sarja „On Brand with Jimmy Fallon“ sünnist, mis viib „Tonight Show“ saatejuhi Jimmy Falloni ja „The Real Housewives of Beverly Hillsi“ staari Bozoma „Boz“ Saint Johni keset brändide päriselulisi väljakutseid. Saates osalejad hakkavad kampaaniaid looma sellistele suurtele brändidele nagu Samsung, Captain Morgan, Dunkin’, KitchenAid, Marshalls, Pillsbury, SONIC Drive-In, Southwest Airlines ja Therabody.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!